KV Oberallgäu-Kempten-Lindau

Einweihung der Infostände am Ofterschwanger Horn

Gipfelglück mit Sonnenschein

Liebe Freunde,

die neuen Infostände sind da. DANKE, Ihr seid die Besten!

Und weil ma scho a bissl varruckt san und weil ma an ordentlichn Einstand für die schönsten Infostanderl der Welt hab‘n woitn, ging’s aufi auf’n Berg!

Naja, teilweise wurden wir schon ein wenig skeptisch beäugt, aber plötzlich waren wir umringt von einer Schar Skifahrer, die uns vorwurfsvoll fragten, warum wir erst so spät kamen (wir sind erst gegen Mittag oben gewesen) und „ob mir net a Bier hätt’n zum Anstoßen“. Naja, a Glasl Schampus hams nacha no kriagt. Dann hams uns no des Versprechn abgnomma, dass ma nächsts Johr freaner kumma und a Bier mitbringa. Schee war’s im Schnee!

Das war ja dann wohl der höchste Infostand, der je gemacht wurde. Prost!